Efektywne oprogramowanie do zarządzania obsługą klienta.
Kayako to darmowy pakiet oprogramowania skoncentrowany na obsłudze klienta, zaprojektowany w celu usprawnienia i ulepszenia komunikacji. Łączy wszystkie przychodzące wiadomości z różnych platform w jednym miejscu, jednocześnie zbierając informacje i tworząc profile klientów.
Tworzenie obsługi klienta
Kayako zapewnia kompletną sieć wsparcia dla obsługi klienta, zbierając i definiując wszystkie różne metody komunikacji w bardziej scentralizowanej operacji. Oprogramowanie zbiera wszystkie przychodzące wiadomości od klientów, niezależnie od tego, czy pochodzą ze społecznościowych sieci czy z formularzy kontaktowych firmy, do jednego skrzynki odbiorczej. Pracownicy mogą wysyłać odpowiedzi, przydzielać priorytety lub odwoływać się do oddzielnej strony pomocy. Największą siłą Kayako w porównaniu z podobnymi opcjami obsługi klienta jest automatyczne tworzenie informacji, które pomaga w lepszym zrozumieniu. Odpowiedzi na pytania są zbierane na stronie w stylu samopomocy, gdzie klienci mogą rozwiązywać swoje własne problemy. Jednocześnie usługa zbiera informacje o klientach, tworząc unikalny profil przydatny do pomiaru rynków i zapewnienia bardziej szczegółowego wsparcia podczas przyszłych rozmów. Darmowa subskrypcja zawiera najbardziej podstawowe elementy, podczas gdy płatne konta miesięczne obejmują interakcję społeczną i większą automatyzację.
Najwyższej jakości
Kayako jest jednym z najlepszych dostępnych oprogramowań do obsługi klienta dzięki swoim zautomatyzowanym funkcjom oszczędzającym czas za kulisami. Dostarczanie spersonalizowanej obsługi klienta staje się drugą naturą dzięki temu oprogramowaniu, co natychmiast poprawia relacje z klientami.